Mall.cz a Leoš Mareš

Leoš Mareš a nová reklama Mall.cz a UBER

Mall.cz mě osobně občas se svými službami trošku zlobí a nutí mě i nakupovat i jinde, ale to sem teď tahat nebudu. Dnes spatřila světlo svět nová vánoční reklama. Je nabitá emocemi, zábavná, zajímavá a to i za předpokladu, že ten nápad jsem už několikrát viděl (viz níže). I tak dávám velký palec nahoru. Jak Mallu, tak Leošovi, že do toho šel. Po těch dronech, je to o dost lepší počin. Víc takových pokusů, i za cenu, že se nepovedou na 100%. Pořád lepší, než ty nic neříkající desítky jiných reklam.

 

 

Jeden z mnoha příkladů, kde se mohl Mall.cz třeba inspirovat je reklamní kampaň WestJet, která proběhla YouTubem už v roce 2013 🙂

3 komentáře: „Leoš Mareš a nová reklama Mall.cz a UBER

  1. Souhlas! Plus to NENE vyslovené slečnou asi třikrát během dvaceti sekund mě neuvěřitelně prudilo.. Za mě 60 %, ale pořád o několik tříd výš než všechny aktuální vánoční kampaně.
    ..Tedy kromě Coca Cola vánočního kamionu :-D.

Napsat komentář

