Jak vypadají nové sklady Mall.cz?

Pokud jste pár týdny objednávali zboží u Mall.cz, je dost možné, že jste stejně jako já, dostali omluvný mail za pozdní dodávku s informací, že Mall.cz stěhuje sklady a přesouvá cca 900.000 ks zboží do nového skladu. V danou chvíli mě to osobně lehce naprdlo, ale na druhou stranu mě zajímalo jak takové sklady vypadají. Tak jsem pátral a našel jsem video, které vcelku hezky ukazuje celou investici Mallu. Nejen v metrech čtverečních, ale i v penězích (cca 480 milionů). Tak se podívejte, vypadá to celkem zajímavě 🙂

 

Zanechat Odpověď

