A v takovém světě dnes žijeme…

Občas mám den, kdy při troše volna prozkoumám několik videí na YouTube. Témata různá, logiku v tom nehledejte. Čirou náhodou mi YouTube předhodil video, ze kterého  mi ještě teď běhá mráz po zádech. V Rusku po dálnici jede sanitka v levém pruhu, převáží pacientku ve vážném stavu do nemocnice (to jsem se mezitím dočetl jinde) a vybrzdí ji poměrně nekompromisně frajírek v BMW. Ano, jsem si vědom, že sanitka asi nejela požadovaných 130 nebo 150 km/h, ale i tak. Mohl ji prostě předjet zprava a frčet dál. A sledujte co udělá on.

Moc bych si přál, aby média v takových případech nejen napsala, že takovou věc provedl muž v BMW, ale aby napsali jasně jak se jmenuje, kde bydlí atd. Ať má pořádnou ostudu. A pokud by to nešlo, tak bych si přál, aby přístě, až pojede v sanitce on sám a bude potřebovat pomoc, aby potkal stejnýho pitomce.

Zanechat Odpověď

