Proč mě nová reklama Gillette pěkně štve?

Reklamy na Gillette nemůžu asi jako každý chlap minout. Ta poslední, mě přiznám se ale pěkně naprdla. Gillette v ní totiž podle mě přiznává, že všechny ty předchozí, byly jedna velká lež. A dělá to veřejně a ještě za to platí.

Píše se rok 1999 a Gillette vypouští všem dobře známou reklamu na Gillette Mach 3, kde ukazuje, jak se samozřejmě krásnej chlap holí jedním švihem přes celou pusu. Zřejmě chlap, kterej buď nikdy vousy neměl, nebo byl před napatláním gelu na pusu už tak třikrát oholen. A dokazuje, že novej přístroj je prostě „the best“. Samo, tři břity, ostrý jako břitva, speciální úhel, ocel bůhví odkud atd atd. Připomeňte si to sami ve videu.

Dnes koukám na telku a skoro se ve mě vaří krev:) Vidím tam totiž sebe. Několik chlapů, kteří do zrcadla dělají při holení úplně stejný ksichty jako já. A Gillette mi to ještě v reklamě připomene slovy: „Takhle se muži tváří, když si chtějí oholit každý vous.“

Pokud tu reklamu náhodou neznáte, mrkněte na video

A proč mě to štve? Protože cca od toho roku 1999 mi v každý reklamě Gillette tvrdí, jak 8 let inovoval, přidává jeden břit za druhým a dnes se dozvím, že do zrcadla dělám stejný ksichty, jako bych se holil svým tupým kuchyňským nožem. Čímž mi vlastně Gillette tak nenápadně říká, že všechny ty reklamy předtím, byl jeden velkej nesmysl. Což ale jako chlap, kterej žije s holicím strojkem od cca 16ti let, vím sám moc dobře.

Nejsem a necítím se jako reklamní guru, ale tohle jako spotřebitel, beru jako fail. Sorry.

 

1 komentář: „Proč mě nová reklama Gillette pěkně štve?

Zanechat Odpověď

