See first je tu a markeťáci mají další metu

Facebook před dvěma dny spustil do testovacího provozu nový „čudlík“ o kterém se teď bude psát hodně dlouho. Uživatel si tak bude moci vybrat obsah, který uvidí ve svém feedu jako první. Ať už jde o obsah od jiného uživatele nebo firmy. Budete si tedy moci vybrat obsah, o který opravdu nechcete přijít. A markeťáci a social media experti se budou moci další měsíce honit za další „měřitelnou“ metou. Asi takto se budou vybrané příspěvky uživatelům zobrazovat.

See first na mobilu
See first na mobilu
See first on Facebook
See first on Facebook
Advertisements

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s