Volkswagen to se zákazníky prostě umí…poučte se

Je to přesně 6 dní, co jsem se svým autem (Volkswagen) stál v koloně na D1, měl relativně dost času neboť nebylo kam spěchat. Shodou okolností se můj tachomer v jednu chvíli přehoupnul na hodnotu 100.000 najetých kilometrů. Udělal jsem si fotku na památku, trvalo to přeci jen 6 let a pak jsem si tzv „tweetnul“ a poděkoval jsem směrem k VW Česká republika a zároveň se v duchu pomodlil, aby se mi na autě něco záhy nepo….. 🙂  Znáte to…

twitter - volkswagen
twitter – volkswagen

 

No a dnes sedím v kanceláři, dorazí podivně naditá obálka od někoho, koho vůbec neznám. S mírnou nedůvěrou ji otevírám a vyskočí na mě překvapení. Přání k dalším 100.000 km bez nehody a závad a ještě s vtipnými VW dárky. Nebudu zakrývat, že jsem byl příjemně překvapen a udělalo mi to radost. Už jen proto, když si uvědomím, že si někdo musel dát práci, věnovat se trochu tomu, co o něm kdo píše na Twitteru, něco si o mě zjistit, najít adresu, zabalit a poslat. Vím, že to není žádná vyšší dívčí a v dnešní době je to pár minut práce, ale i tak to prostě potěší. Takže zdravím do Volkswagenu ČR a díky 🙂

Jinak, proč to celé píšu? Protože jen během dnešního dne jsem měl tu čest se dvěma dalšími „brandy“ od kterých jsem něco koupil a věřte, že moje zkušenost byla naprosto opačná. Příklad: Zazvoní ve firmě zvonek a ozve se mi pán. Dobrý den, sháním slečnu X mám pro ni balíček. Říkám ok, pojďte nahoru, výtahem do 4 patra. A odpověď? Hele a nemohla by si pro to slečna přijít sama, vono to má přes 30 kilo…..

V tu chvíli jsem myslel, že pánovi seknu s telefonem a nechám ho stát dole aspoň půl hodiny. Pán byl buď zřejmě extra gentleman nebo má asi striktní befel ve stylu „nosíme jen k prvním dveřím“ a nazdar.

Takže se zamyslete nad tím, jak se ke svým klientům chováte Vy, Vaši zaměstnanci, spediční firmy a tam kde je to jen trochu možné, se zkuste tomu VW aspoň trochu přiblížit. Někdy stačí opravdu drobnost a nemusí to být jen o překvapení či dárku, které pošlete tzv. „za nic nebo za tweet“

Dárky od VW
Dárky od VW
2 komentáře: „Volkswagen to se zákazníky prostě umí…poučte se

    1. Tak to bych nesmel byt v justici, nesmel mit mobil a ani kreditku:) videl si nekdy data co o tobe ma treba retail nebo operator?:) vetsinou vi, ze mas tehotnou dceru driv nez ti to rekne:)

Zanechat Odpověď

