Výstava Brána do vesmíru – trošku zklamání

Dnes jsem vyrazil s dětmi na výstavu Brána do vesmíru (Getaway to space) v Praze, tak sem vrhnu pár fotek, ať víte, co Vás čeká a taky doplním svůj názor. Výstava je na téma cest člověka do vesmíru a na měsíc a jsou na ni zapůjčené exponáty US Space and Rocket Center americké NASA.

Kdybych to měl shrnout v jedné větě, tak asi takto: Očekávání předčilo realitu.

Mně osobně výstava svým obsahem celkem zaujala, protože mě přímo téma vesmír a austronautika zajímá, ale ty drobnosti okolo, mi ve finále celkový dojem dost pokazily. Proč?

1) najít vůbec cestu z parkoviště na místo je dík nepochopitelně umístěným cedulím spíš něco jako geocaching

2) cena – 350.- Kč na hlavu a 900.-Kč rodinné vstupné…ufff

3) osvětlení – většina exponátů je v pološeru a dost špatně nasvícená, takže udělat hezkou fotku byl dost kumšt

4) exponáty – opravdu zajímavých je tam samozřejmě několik, Voyager z Apolla 16, kámen z měsíce, sondy Sputnik, Mariner, Magion atd ale i tak za ty kačky bych čekal větší parádu

5) expozice se simulátory – fajn, asi spíš pro kluky, ale ty fronty a ještě kupovat žetony? uff

Možná jsem moc náročný, možná budete mít jiný názor, ale já to tak vnímám. A snad Vaše pocity budou lepší než ty moje.

 

 

2 komentáře: „Výstava Brána do vesmíru – trošku zklamání

  1. Zdravím Naďo, nevím jaký je aktuální stav teď, ale již při otevření tam bylo tolik lidí, že na stav beztíže jsem se ani nepokoušel čekat…odhadem to bylo cca 30 minut.
    D.

  2. Zdravím,
    jak dlouho jste čekali na atrakce? Mě by zajímal stav beztíže, ale nemám na to půl dne 🙂
    Díky.

Zanechat Odpověď

