Co mě motivuje v práci?

Na téma „motivace“ najdete na internetu stovky, spíše tisíce článků. Nebudu tu psát nějakou rozsáhlou analýzu. S lidmi pracuji a vedu je (úmyslně nepíšu řídím) zhruba 16 let. Necítím se jako big boss, ale jakou součást týmu. A je mi tak vlastně lépe. Ale k věci. Přemýšlím neustále jak z pohledu svého, tak z pohledu svých kolegů co nás všechny motivuje, k tomu makat s nejvyšším nasazením na společném cíli, na tom aby firma rostla a měla spokojené zákazníky.

A co mě tedy motivuje? Dnešní příběh mi moje domněnky jen potvrdil. Motivují mě hlavně dvě věci. Výsledky naší práce a hlavně lidi. Lidi, které mám kolem sebe, lidi, kteří mě ženou v před a nutí mě i ve svých téměř 40ti letech se nezastavit a držet krok s nejnovějšími trendy v naší branži. Motivují mě lidi, od kterých se mám co učit. Lidi, kteří jsou ve spoustě věcí i lepší než jsem já sám. Lidi, kteří snesou kritiku a poučí se z ní, lidi, kteří umí být upřímní a stejnou kritiku umí vrátit i mně (tomu se vlastně říká feedback). A protože potřebuji k životu srandu, tak jsou to i lidi, kteří si umí udělat legraci sami ze sebe a umí si jí udělat i ze mě. A já to beru. Příklad? Poslední dva dny jste strávil zavřenej v zasedačce. Potřeboval jsem vyřešit plány se zákazníky na další měsíce a čekaly mne desítky telefonátů. Po dvou dnech zavřených ve skleněné „kukani“ jsem se divil, proč si mě kolegové při práci fotí. Došlo mi to, až když jsem ze zasedačky vylezl ven a přečetl si cedulku, která byla napsaná na dveřích. Tak s Vámi tuhle story sdílím, čtěte pozorně a pobavte se i Vy.

A na závěr dodám. Přeji Vám všem, co tenhle článek čtete, abyste kolem sebe měli stejnou partu, jako mám já, protože pak Vám práce bude dávat smysl, bude Vás motivovat a hnát vpřed, k ještě lepším výsledkům.

 

David v práci
David v práci
Beška obecný
Beška obecný
Zanechat Odpověď

