Naši mobilní aplikaci si stáhlo 80.000 uživatelů?

Jsem si plně vědom toho, že máme co zlepšovat, ale i tak mám prostě radost a důvod k malé oslavě. Naše mobilní aplikace dosáhla hezkého milníku a to čísla 80.000 stažení na plaformách iOS a Android. Měl jsem z toho takovou radost, že jsem dokonce splodil svou první „infografiku“. Úmyslně to slovo dávám do uvozovek, aby mě profíci neukamenovali:)
Pokud by Vás naše apka zajímala a chcete mít po ruce přehled nejzajímavějších slev a akčního zboží, stáhnout si ji můžete zde

Což mě přivádí na myšlenku. Rádi bychom naší aplikaci posunuli o level výš a sháníme schopný team mobilních vývojářů. Pokud byste věděli o někom, kdo má schopnosti, chuť a čas, rádi se o našich plánech společně pobavíme u kafe. Stačí mi jen napsat email. Pokud o nás chcete vědět něco více, mkrněte na nabídky volných míst.

 

Mobilní aplikace Skrz.cz
Mobilní aplikace Skrz.cz

 

 

 

Zanechat Odpověď

