Víte jaké lidi zaměstnáváte ve firmě?

Mám teď zas na pár dní trošku času, odpočívám pod dekou a tak si můžu po delší době dovolit napsat sem pár řádek. Než mi zase začne pracovní kolotoč.
Dost často vzpomínám na doby, kdy jsem si nechával nebo jsem byl naopak nucen absolvovat různé osobnostní testy, assesment centra, 360 degree fedbacky nevím co ještě. Prostě testy, které mně osobně nebo mému zaměstnavateli ukážou, co jsem zač, kde mám silné a slabé stránky, jaké mám a nemám schopnosti atd. Rukou mi prošla spousta dokumentů, které moji osobu hodnotili zleva a zprava a nutily mne se zamyslet jaký vlastně jsem.
Já se v poslední době naopak zamýšlím nad něčím velice podobným, ale z jiného úhlu. Poznávám během práce spoustu firem, zákazníků, známých, kamarádů a nepřemýšlím už jen o sobě, ale i o lidech kolem mě. Spousta kamarádů se mě ptá, jak vybrat toho správného člověka do firmy, zda lidi, které zaměstnávají jsou ti správní nebo ne, jak je posunout dále, vzdělávat, motivovat atd. Správně si totiž uvědomují, že jedna z nej hodnot, co firma má, jsou právě lidé. Když se neposouvají lidé, tak se neposouvá ani firma. A stagnace je asi to, co si nikdo nepřeje. Ať už se podíváte na tržby, zisk, podíl na trhu, spokojenost zákazníků, na cokoliv.
A právě téma, zda mám kolem sebe ty správné lidi mě přinutilo trošku pátrat, vrátit se do studijních let, vytáhnout pár knížek a serfovat po netu. Hledat nástroje, které mi pomůžou se zastavit a zamyslet se právě nad tímto tématem. Nejsem s tím ještě zdaleka u konce, vím že mám(e) co zlepšovat, ale narazil jsem při svém hledání na jedno fajn video. Moc hezkým způsobem ukazuje, nad čím by se měl člověk zamyslet, z hlediska lidí v teamu. Máte v práci „tahouny“ nebo „potížisty“ nebo snad „brzdiče“
No mrkněte sami a napište mi, jak se Vám tenhle pohled líbí…

Zanechat Odpověď

