Jak určitě nedělat newslettery

Před chvílí mi přišel další newsletter od Graftonu. Jakýsi „agent G„, který jsem si cca před dvěma lety zaregistroval, protože mne zajímaly aktuální pracovní nabídky na trhu. Od té doby mi sem tam chodí maily a já občas mrknu jaké jsou kde pozice, jaké požadavky atd.
Nicméně Grafton zřejmě v poslední době usoudil, že jsem asi jen „čumil“, že vlatně nic nehledám a tak se snaží udělat vše proto, abych se z newsletteru odhlásil.
A proč tento můj závěr?
Už druhý newsletter po sobě mi nabízí:
a) úplně tu samou pozici – první mail ze dne 2.9. a druhý dnes
b) v obou mailech je ta samá chyba, nefunkční link, takže jako uživatel po kliknutí na pozici vidím toto:
Aktuální pracovní pozice

Vím, že chybička se občas vloudí, ale 2x po sobě a od relativně velké a známe agentury? To asi ne…
Takže message pro Vás, co newslettery posíláte je: než email odešlete, tak testujte, testujte, testujte

A message pro Grafton? Ten, co Vám newslettery interně nebo externě řeší, by měl dostat minimálně pohlavek. Protože to, že naštvete mě, Vás asi netrápí, ale pokud toto posíláte těm, co opravdu hledají práci, tak říkám jen „potěš koště“

Zanechat Odpověď

