Faceboook ads performance – infographic

Retailers generated 13x and 15x more revenue from Facebook ads on Black Friday and Cyber Monday respectively than seen on November 1.

Of the 5 day peak period, Cyber Monday accounted for 29% of total revenue, making it the single standout date for social advertisers.

Retailers saw Return on Ad Spend grow with Black Friday 93% higher than the average seen between Nov. 1 -27 and Cyber Monday 80% higher.

Social-Shopping-Infographic
Social-Shopping-Infographic

Source: Kenshoo

Reklamy

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s