Facebook upravil Události a chystá další změny

06:00 – Facebook chystá na příští dny několik větších změn, například v oblasti News feedu, ale o tom až jindy.
Dnes se ukázalo, že Události na Facebooku nejsou na odpis (alespoň z pohledu Facebooku), ale spíše v popředí jeho zájmu. Snaha je vylepšit, je z posledních úprav jasná. Hlavním cílem je zvýšení „response rate“ na Události – tzv. RSVP (z francouzského répondez s’il vous plaît – neboli Odpovězte prosím)

V nových Událostech může uživatel:
– přidat vlastní „cover foto“ (velká fotka prostě uživatele více zaujme), zatímco dříve měl pouze možnost přidat malý náhledový obrázek
– cover foto bude možné vytvořit v rámci profilu jednotlivce nebo stránky
– dosavadní tlačítka Přijdu, Možná, Odmítnout se změní na Přijdu, Zajímá mě (Interested) a Odmítnout – uživatelé tak, ačkoliv na akci nepřijdou, mohou projevit svůj zájem
– na mobilní verzi se zvětší tlačítko Přijdu a Pozvat přátele, což by opět mělo zvýšit „response rate“ uživatelů

Jediné co zatím není jasné je to, zda cover foto bude muset být v souladu s pravidly FB stránek, které říkají, že cover foto nesmí obsahovat:
– více než 20% textu
– cenu nebo informace o nákupu
– kontaktní informace
– odkazy na funkce Facebooku (like, share apod.)
– výzvu k akci (call to action)

Mimochodem Facebook již začal upravovat takoé stránku About (O mně), kde zvětšil fotografie a kompletně stránku redesignoval…a bude více podobný Pinterestu.

Nový vzhled Události na Facebooku
Facebook udalosti

Reklamy

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s