Celá pravda o amnestii aneb je čas se zamyslet Češi…

No kamarádi, tohle mě teda fakt dostalo. Na rovinu říkám, že nejsem zásadní fanda ani ČSSD, ani mistra Zaorálka, ale musím uznat, že tohle trefil tedy fakt parádně. Celé se to dalo říct asi za poloviční čas, ale pokud tohle přejdete, sami přijdete na to, že má chlapec bohužel pravdu.
Po shlédnutí tohoto videa během včerejší noci, jsem nevěděl, zda mám fakt emigrovat, jen brečet nebo jít někam k „hradu“ a „mistru“ Klausovi nafackovat. Ne, že by pan Zaorálek a další politici byli bezchybní, koneckonců, ty bláboly a horní sazby za nejvážnější trestnou činnost přece taky schvaloval parlament, ve kterém sám sedí…
Napadá mě už jen to, že každý národ má takového prezidenta i politiky, jaký si zaslouží..-((
Osobně jsem moc zvědav, jak dlouho budou podobné věci v naší zemi fungovat, než někomu rupne v kouli a udělá nějakou násilnou…řekněme třeba „akci“

7 komentářů: „Celá pravda o amnestii aneb je čas se zamyslet Češi…

  1. Dokonalé. Tedy dokonalé řečnické cvičení, jak mnoha slovy říci dvě či tři dílčí a z dnešního pohledu méně podstatná fakta.
    Hodnota projevu je ovšem nulová.

Zanechat Odpověď

