Moje ohlédnutí za prezidentskými volbami

Shrnout to celé lze jednoduše. Miloš Zeman je vítězem. Bude dalším prezidentem České republiky po dobu 5. let. Vím, že to byla volba svobodná..a spravedlivá a je to tak správně, ale nejsem happy, věřte mi, že nejsem. Ale porážku je třeba umět uznat a poučit se z ní. Jak sám uvedl…chce být prezidentem dolních 10ti milionů…tak za sebe říkám, klidně si mě ze seznamu škrtněte a máte o jednoho méně. Budete zajisté legitimně zvoleným prezidentem, ale osobně si Vás vážit nemůžu…sorry.

Sám jsem vcelku pokorný člověk a vím, že Miloš Zeman je nepochybně vzdělaný člověk…ale jsou tři slova, která mi nesmírně vadí a ty mu prostě nemůžu odpustit: arogance, populismus a lež.

Pamatujete si pořad jednu z debat, kde byl Miloš Zeman dotazován kolik peněz bude investovat do druhého kola kampaně? Pokud se nepletu, odpověď byla kolem 1 miliónu korun…a výsledek? Billboardy úplně všude? Za milión? Takovou kampaň bych chtěl za milion taky..díval jsem se i na „transparentní účty“ ani odtamtud žádné zásadní platby nešly…tak odkud?
Pamatujete si akci čisté ruce? A jak dopadla? asi jo..nebudu pokračovat, zbytečně bych tím trávil čas.
A že prý neví o tom, že se dnes ve volebním štábu objevil sám Šlouf? Bože..

Koneckonců ve výše uvedeném tvrzení mě upevnila i první tisková konference Miloše Zemana…proč?
Opět plno bonmotů, žádná přímá odpověď, bavit se prý bude jen s inteligentními lidmi a novináři. Jsem zvědav, zda takové kecy uslyším i ze zahraničních návštěv.

Takže opět spíše na památku našim dětem, sem dávám výsledky a hlavně průběh II.kola prezidentských voleb. Větší šťouralové možná ocení grafy průběžných výsledků, které jsem dělal po celou dobu po 5-ti minutových intervalech.

volba-graf2

volby-graf1
Závěrečné výsledky tedy zní:
Miloš Zeman – 54,8% (2.717.405 hlasů)
Karel Schwarzenberg – 45,19% (2.241.171 hlasů)

2 komentáře: „Moje ohlédnutí za prezidentskými volbami

  1. Příštích 5 let nám, tím myslím oběma stranám voličů, zda byla tato volba správná nebo ne. Teď už se zbývá jen modlit, aby to dopadlo dobře 🙂

  2. Vždycky jsem říkala dětem, se slušností nejdál dojdeš a co jim mám říkat dneska? Arogance, populimus a lež vás až na Hrad vynese? Je mi z toho smutno.

Zanechat Odpověď

