Proč stojí češi jako národ za prdlačku?

Jsou to přesně dva dny, kdy jsem na tento blog dával video s reklamou proti kouření, která se mi moc líbila. To mě ale ani nenapadlo, že tento experiment Thajské zdravotnické nadace otestuje parta lidí v Brně. A výsledek? Chce se mi brečet.
Chtěli byste se mít jako v Německu, USA či jinde, brát stejný prachy, mít stejně kvalitní život, ale těm, kdo jsou Vaše budoucnost, nasypete zapalovač jakoby se nechumelilo. Z toho mi plyne jediné. Nikdy z našeho pidinároda, nic zásadního nevyroste.

6 komentářů: „Proč stojí češi jako národ za prdlačku?

    1. To ne, to nepopírám. Stejně tak to, že bychom se nad sebou jako národ měli zamyslet. Ale zase bych to neviděl tak černě jen u nás. Toto není průzkum. Je to jen „zábavné“ video. Nevíme, kolik lidí na původním videu zapalovač také nabídlo. 🙂 Ale nejspíš míň…

Zanechat Odpověď

