Česká reklamní scéna i T-mobile ztrácí velmi silnou osobnost a hlavně profíka

Tak dnes prosákly na trh definitivně informace o jedné zásadní změně v životě člověka, kterého málokdo zná osobně, ale jeho práci znají skoro všichni – od manažerů až po děti na vesnici.-). Nejde o nikoho jiného, než o Martina Jaroše z T-mobilu, který v posledních dvou a půl letech stál spolu se svým teamem a agenturami za reklamními peckami s Bolkem Polívkou, Petrem Čechem, Chuckem Norrisem, Lukášem Pavláskem, Vojtou Kotkem atd atd
Díky těmto povedeným reklamním kouskům už víme, jak je čeština krásná a jaké jsou další významy slov jako „tablety“, volání „Zadara“, „Vykuněná motorka“ a co znamená že syn poprvé „Bruce Lee“ .-))
Martin přijal nabídku na práci pro katarskou společnost Qtel a už se hřeje v teple .-)
Martinovi to nesmírně přeju, protože tohle rozhodnutí prostě muselo přijít a nabídek nebylo málo. Na druhou stranu je mi z toho hodně smutno, protože je mi jasné, že český reklamní trh už nebude co býval a najít odpovídající náhradu nebude jednoduché. A tak mi nezbývá, než napjatě čekat na to, co mi T-mobile naservíruje v TV reklamě v roce 2013 .-)

A aby Vám jste zas tak moc neronili slzy, dám sem dvě fotky z Martinova blogu, ze kterých pochopíte, že se tam určitě nebude mít špatně .-))

Tož Martine – Goog luck a see you soon…

A jak je vidět, reakce reklamního trhu na sebe nenechaly dlouho čekat
by Looser Prague

Loosers Prague

Advertisements

1 komentář: „Česká reklamní scéna i T-mobile ztrácí velmi silnou osobnost a hlavně profíka

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s