Vespy na LOH v Londýně

Závěrečný ceremoniál LOH v Londýně asi viděla většina z Vás. Já abych se přiznal, tak až s denním zpožděním neb jsem prostě neměl čas sedět u televize. Nicméně o to větší radost jsem měl, když se mi po ceremoniálu začali ozývat kamarádi se slovy….Ty vole viděl si to?? Ne neviděl…-)) A co jako? No Vespy….Vespy tam jezdily. Tak jsem vyjímečně zamáčkl slzu, že jsem nestihl včas koukat na telku a začal pátrat. Záhy mi v mailu přistálo několik fotografií, kde mi došlo, proč tolik povyku.-) Prostě Vespa byla jednou z ústředních postav, což mě samozřejmě jako jejich vyznavače potěšilo. Mimochodem obecně jedna poznámka. Všimli jste si toho, jak má Vespa zmáknutej marketing? Téměř v každé reklamě, kde se objevuje skútr je vždy Vespa.

Vespa Londyn 2012
Vespa Londyn 2012

Takže jsem pátral ještě dál a našel na netu zajímavé video, natočené kamerou jednoho z Vespistů.-) Takže přidávám a můžete si užít ceremoniál ze sedla jednoho ze strojů .-)
Majitelé obyčejných skútrů mi snad mou ješitnost a radost zároveň prominou .-)

2 komentáře: „Vespy na LOH v Londýně

  1. Ale ten marketing je jim k ničemu.

    Pár reklam se skútrem jsem viděl, ale že existuje něco jako Vespa a je to značka skútrů jsem zjistil až teď

Zanechat Odpověď

