DropBox dramaticky zvýšil uživatelům prostor

Myslím, že většině z Vás nemusím Dropbox vůbec představovat. Jde o službu, kterou znáte a pokud náhodou ne, tak je to systém, který Vám umožní snadné zálohování dat z Vašeho počítače, sdílení mezi Vašimi zařízeními, sdílení dat mezi přáteli či kolegy v práci atd. Nechci tu dnes řešit kontroverznosti kolem bezpečnosti dat, obav z krádeže dat a podobné věci. To by bylo asi na delší článek.
Dodnes měli uživatelé Dropboxu zdarma 2GB prostoru zdarma. Já jsem již před více než rokem koupil verzi, kde mám k dispozici 50 GB prostoru. A dnes ráno mi přišlo oznámení, kde mi byl prostor navýšen na 100 GB (za stejnou cenu). Což už je velikost, která opravdu není k zahození, zvlášť pokud chcete sdílet fotky a videa, která jsou dnes u běžných uživatelů datově asi nejnáročnější.
Dále vznikly nové plány na 200GB a 500GB prostoru za 199 USD a 499 USD ročně.

Dropbox
Dropbox

Zanechat Odpověď

