Proč krásná holka těžko shání boháče?

Dnes na Facebooku proběhla dlouhá diskuse, proč právě tento příspěvek sdílí tolik lidí, ačkoliv ho nelajkují atd atd. Tím se ale zabývat nechci….mě jde o obsah, který se mi líbí a tak si ho sem ukládám, aby nezapadl .-)) Příběh na téma INVESTICE DO KRÁSY ANEB BOHÁČI NEJSOU PITOMCI.-))
Podotýkám, že je mi naprosto jasné, že v realitě jsou kolem bohatých mužů spíše holky/ženy typu modelka, ale beru to s nadhledem a ten komentář dole má něco do sebe .-)

Mladá a hezká slečna přidala na internetové fórum následující příspěvek:

Titulek: Co mám udělat pro to, abych se vdala za bohatého muže?

… V následujícím příspěvku budu naprosto upřímná.

Je mi 25 let, jsem velmi krásná, mám styl a vybraný vkus. Chtěla bych si najít manžela s příjmem nad 500 tisíc dolarů ročně (cca 830 tisíc korun měsíčně, pozn. překladatele).
Někdo může říci, že jsem chamtivá, ale lidé s ročním platem okolo milionu dolarů jsou v New Yorku považováni pouze za střední třídu.
Můj požadavek není zase tak vysoký. Je na tomto fóru někdo, kdo má příjem nad 500 tisíc dolarů ročně? Jste již všichni ženatí?
Na co se chci zeptat: Co mám udělat pro to, abych se vdala za boháče, jako jste vy?
Nejbohatší muž, s kterým jsem chodila, měl roční příjem 250 tisíc dolarů a někoho bohatšího asi jen tak nenajdu.
Pokud někdo například chce bydlet v drahé rezidenční oblasti, jakou je západ New York City Garden, 250 tisíc dolarů ročně prostě nestačí.

Skromně se Vás tedy ptám na několik otázek:
1) Kde bohatí a nezadaní muži tráví svůj volný čas? (Prosím uveďte jména a adresy barů, restaurací nebo posiloven)
2) Na jakou věkovou skupinu bych měla cílit?
3) Proč většina manželek bohatých mužů vypadá pouze průměrně? Poznala jsem již několik žen, které nejsou krásné ani zajímavé, ale i tak se provdaly za bohaté muže.
4) Jaké faktory rozhodují o tom, zda se ženou budete pouze chodit nebo si ji vezmete? (Mým cílem je se provdat)

Odpověď od ředitele společnosti J.P. Morgan:

Drahá slečno Krásná,
se zájmem jsem si přečetl Váš příspěvek. Předpokládám, že po světě chodí spousta žen s podobnými otázkami, jaké máte Vy. Dovolte mi proto prosím zanalyzovat Vaši situaci z pohledu profesionálního investora.
Můj roční příjem je více než 500 tisíc dolarů, což splňuje Vaše požadavky, snad mi tedy všichni budou věřit, že se tady pouze nesnažím „zabít“ čas.
Z mého pohledu profesionála je svatba s Vámi špatné rozhodnutí. Důvody jsou velmi jednoduché, jak ihned vysvětlím.
Když pomineme detaily, pokoušíte se směnit „krásu“ za „peníze“: Osoba A poskytne krásu a Osoba B za to platí, což je fér.
Bohužel, je tu jeden velký problém: Vaše krása bude mizet, zatímco mé peníze nezmizí jen tak, bez důvodu. Faktem je, že můj příjem se bude pravděpodobně každý rok zvyšovat, zatímco Vy nebudete s přibývajícím věkem krásnější.
Z ekonomického pohledu se tedy má hodnota bude zvyšovat, zatím co Vaše bude klesat. A nebude klesat lineárně, ale exponenciálně. Pokud je krása jediné, co můžete nabídnout, Vaše hodnota bude po 10ti letech výrazně nižší než je nyní.
Chození s Vámi by se dalo přirovnat i k obchodování na Wall Street:
Když hodnota komodity nebo akcie klesne, prodáme ji, není vhodné si ji ponechávat dlouhodobě – stejné je to s manželstvím s Vámi, tak jak si jej představujete. Asi je kruté to takto říci, ale pokud vlastním něco, čemu rapidně klesá hodnota, jediné rozumné rozhodnutí je to prodat nebo pronajmout.
Muži s příjmem nad 500 tisíc dolarů ročně nejsou hloupí – budou s Vámi chodit, ale nevezmou si Vás. Poradil bych Vám tedy zanechat hledání bohatého manžela. Můžete raději sama zkusit zbohatnout a vydělávat oněch 500 tisíc dolarů ročně. Pravděpodobnost je větší, než že narazíte na bohatého hlupáka.

Doufám, že jsem Vám tímto pomohl.

Článek přeložil Radim Malota – zdroj zde

40 komentářů: „Proč krásná holka těžko shání boháče?

  1. Dobry den, ráda bych přispěla názorem k vaší odpovedi:-) Líbí se mi moudrost a rozum, která z ní číší. Avšak bych si dovolila neco malo podotknout:-) Vase prirovnani krasa za penize ukazuje na to, ze jste velmi dobry obchodnik mimo jine.
    Pokud vsak muzu rici, spousta muzu hraji na fakt, ze je zena bud krasna nebo alespon trochu moudra ci rozumna. Existuji i pripady kdy je zena prirozene inteligentni a zaroven krasna…slecna uvedla ze ma vkus a styl coz svedci o tom,ze hloupa nebude:-)i kdyz faktem zustava, ze jako prvni mluvila o krase.Moudrá a krasná zena…je to tak desivé a nebo nemozné? V takovem pripade je krasa jako bonus. Co se tyce zen provdanych za bohate muze…v pripade ze je zena I krasna neni o neco lepsi zda jeji krasa prirozene mizi nez mit zenu, ktera nebude krasna ani na chvili??:-) pripominam fakt, ze krasa by mela vychazet zevnitr. V takovem pripade zena s vekem zraje a opravdu z nam zeny i kdyz jich je malo, ktere s vekem zraji a mladnou, bez pouziti plastik ale prirozenym pecovanim o sebe a veselym pristupem k zivotu.!Zena by mela vypadat jako zena. Mozna muzi, kteri nechteji mit doma chytrou a krasnou zenu maji strach aby v dobe kdy budou vydelavat penize, by jeste museli hlidat ji. Casto se chytrost zamenuje s vypocitavosti a moudrost ztraci punc rozumu. Coz se v dnesni dobe penez a obchodu nedivim.Myslim, ze ke kazdemu cloveku existuje jeden opravdu dokonaly protejsek ..takze v kazdem je neco krasneho. I kdyz musim priznat..nekdy zeny bohacu jsou opravdu dost osklive coz opravdu nekdy nechapu,pokud bych se tim mela zabyvat.)slecna se mela zeptat proc prave osklive zeny jsou vybrany:-) libil se mi vas priklad jeste jednou se k tomu vratim…krasa za penize….trefné lec trochu to zavani majetnickym pristupem k zenam:-) a nebo mate spise opravdu cas naplneny prevazne praci.Kazdopadne se mi vas komentar velmi libil, byl inteligentni a velmi poucny. Preji Vam i slecne mnoho uspechu s plnenim vasich tuzeb a prani a aby jste stastne potkavali osoby jen s opravdovymi zivotnimy hodnotami,coz v dnesnim svete je docela jako hledani ztraceneho pokladu, ale verim, ze spravni lide jeste existuji.A nedivte se mladym zenam, ze si chteji uzit zivot a zabezbecit se.Doba je zla a nic neni zadarmo.Nekdy ta nejvetsi radost prichazi z nejobycejnejsich veci a penize jsou starosti.a potreba dnes. Ale to uz je na kazdem…kazdy touzi po necem jinem…

  2. moc pěkné. asi kouká na americké filmy a seriály typu dalas……kamil Jansa…“ já jsem tvůj petr a ty moje Lucie“

  3. Zajímavý článek vypovídající o způsobu myšlení některých děvčat. Myslím, že podobným je lepší se vyhnout obloukem bez ohledu na výši příjmu. Podobné typy hledají někoho, kdo se o ně bude starat a ony budou utrácet jeho majetek – nějakého sponzora. Ale pak je to opravdu jen na čas, protože fyzická krása pomine a člověk musí nabídnout i něco víc než jen vzhled, aby měl druhý důvod s ním zůstávat ve vztahu.

      1. 🙂 Co se dá dělat, Davide. Lidé jsou různí. Já zase znal jednu pro kterou měl druhý člověk cenu jen když udělal co ona chtěla. Pokud řekl něco s čím nesouhlasila, bylo to špatně. Chvíli mi trvalo než jsem na to přišel a pak se raději rychle rozloučil.

  4. ono je to dvojsečné. Znám spoustu krásných a velmi úspěšných žen, ale většina z nich má pouze průměrné a průměrně vydělávající muže, protože podle jejich názoru se jich ti úspěšnější bojí. Při vystupování na veřejnosti by totiž mohli ony působit lépe než jejich stejně úspěšné mužské protěšky. 🙂

  5. Pánové, nevím, čím se tady chvástáte, ale budiž. Nikdy jsem nechtěla bohatého a nakonec jsem ho měla šest let. Bohužel, zralý a bohatý muž si chce svoji mladou ženu držet v zlaté kleci a myslí si, že je pán světa, on má pravdu a nikdo jiný. Sice jsem se podívala do míst, kam se normálně střední vrstva nepodívá, byla to dobrá zkušenost, avšak stejně toho bohatého znovu nechci. 🙂 Nevím, oni prostě nejsou použitelní pro normalní život, ačkoliv jsou úspěšní v práci. A chytrá žena potřebuje dýchat ve vztahu, rozvíjet se a tvořit něco pro společnost. Já bych raději právníka, aby mi smluvně ošetřil mé autorské výtvory a byli bychom pracovní parťáci i ve vztahu. :-)) .

  6. Některé ženy chtějí svoji krásu prodat boháči, odpověď J. P. Morgana je trefná 😀 A pak jsou ženy nejen krásné, ale i inteligentní, samostatné, řídí si svůj život a často vydělávají víc než jejich muži. Slečna směřuje k tomu, že když se jí její úlovek podaří, stane se brzy další smutnou zelenou vdovou v depresi… Hmotný blahobyt není štěstí…

  7. Já vím chlapci,že se vám to zdá možná naivní,ale slečna má plán a kdyby ho stihla dotáhnout do konce (dej me ji 10 let) možná se jí to i povede 🙂 Adina Mandlová naschvál sedávala v restauraci kam chodil Hugo Hass a vybrala si místo kde rozhodně musel projít když šel na wc a vyšlo to 🙂 a těch servírek co si vzali amer.celebrity….Být ve správný čas na správném místě není k zahození :-))

  8. slecne este treba vysvetlit pojmy: linearne, exponencialne, komodity, Wall Street aby tomu aj rozumela..

  9. Já bych jí poradila, ať se jde podívat na českou politickou scénu, tady by bohatého hlupáka najít mohla-viz. Paroubek, Topolánek atd….

  10. Nejsem ani mladá a ani krásná….. a nebo jo? Ideál krásy je značně proměnlivý etalon. Pan Morgan má pravdu, že pokud slečna Krásná nabízí jen svou krásu a momentální věk, že je to málo. Na druhou stranu, některé zrajeme jak víno a čím jsme starší, tím jsme vzácnější a cennější. Některé kysneme.
    Každý vztah je rizikovou investicí. Pro obě strany.

  11. Nechci rejpat ale v reálu to chodi jinak. Krásná a schopna zena si bohatého najde a je to daleko prevdepodobnejsi, nez ze to bude ošklivá a chudá. Vy uz jste takovou situaci viděli? Já teda ne, to jenom v soap operach.

  12. Zdravím, jsem rád, že Vám na blogu čte můj překlad tolik lidí, každopádně by byla slušnost uvést zdroj nebo překladatele, když už jste si jej „vypůjčil“ 🙂

      1. V pořádku, nic se neděje, mělo to větší úspěch, než jsem čekal. Původně to bylo určeno pouze pro mé přátele, ale nějak se to rozšířilo. (To RM na konci jsou mé iniciály) Děkuji za pochvalu:-)

      2. Btw, lidé příspěvek nelajkují kvůli mému nastavení soukromí, nikdo kromě mých přátel tomuto příspěvku dát like nebo komentář nemůže, může jej ale sdílet.

  13. Nechci se pouštět do rozboru osoby oné „krásné a hledající“ a vedle toho „neznámého a bohatého“ – každopádně tento článek je pravdivá výpověď o tom, jak v mnoha ohledech vypadá naše současná společnost. A jen mě tak napadá, pokud by se role těch dvou obrátily, neznámý boháč s ročním příjmem půl milionu byl jen běžně vydělávající člověk a tímto způsobem hledal svůj protějšek. Odepsal by mu vůbec někdo? Asi ne… I to o něčem docela jasně vypovídá.
    Dejve, měj se fajn!

  14. hmm, už by si to ty krásný ženský měly uvědomit a zacílit na ty průměrně vypadající a podprůměrně vydělávající…

  15. Čéče, J.P.Morgan to popisuje krásně. Podobně postupuju i na Aukru. Co ztrácí hodnotu, nabízím dál 😉

Zanechat Odpověď

