Jak může jeden blbec úspěšně poškodit jméno firmy?

O tom, že každý z nás někdy zažil nějakou tu starost s přepravní službou tu asi nemá cenu psát. Prostě se to děje, některé firmy fungují lée, jiné hůře. Já mám kupodivu nejlepší zkušenosti s českou poštou, ale bude to asi tím, že žiju na vesnici a trošku se tu všichni známe a služby jsou prostě nadstandartní.-))
Co ale předvedl jeden zaměstnanec FedExu je zřejmě vrchol blbosti. Zákazník v USA si objednal LCD monitor a když přijel kluk z FedExu, nenamáhal se ani zazvonit a monitor hodil přes plot. Mazec. Smůlu měl v tom, že daný zákazník měl na plotu kameru, která daného zaměstnance natočila. To, že je dnes toto video jedním z nejprohlíženějších na YouTube (dnes 7,7 mil shlédnutí) je asi jasné a že z toho firma FedEx má ostudu jak vrata? No prostě má…ačkoliv je to prostě fatální selhání jen jednoho zaměstnance.

Co ale ještě stojí za zmínku je reakce společnosti FedEx. Zhruba 48 hodin po té, co se toto video objevilo na YouTube, nahrála společnost FedEx na YouTube vyjádření senior vicepresidenta společnosti FedEx Matthewa Thortona. Ten se k danému incidentu vyjádřil a omluvil se všem zákazníkům. Sdělil také, že dané video poslali interně všem zaměstnancům (ikdyž ho asi už všichni viděli.-)), aby se z něj poučili do budoucna. Palec nahoru, za tuto reakci!

Reklamy

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s