Odešla velká osobnost…Václav Havel

Obyčejně se na tomto blogu k politice a podobným tématům moc nevyjadřuji, nicméně úmrtí Václava Havla nelze nechat bez komentáře. Jsem relativně mladý jedinec a v době, kdy se Václav Havel stal prvním mluvčím Charty 77 mi byl ani jeden rok. Takže tu nebudu psát nic velemoudrého na téma co si pamatuji.-). Poprvé jsem prakticky zaznamenal toho jméno, když jsme šli s taťkou v listopadu 89 po náměstí v Plzni a lidi tam křičeli „Havel na hrad“. Vůbec jsem neměl páru o koho jde. Vše o jeho životě jsem se dozvěděl z knih, či později z internetu. Nicméně období jeho „prezidentování“ a boj o svobodu a demokracii v naší malé zemi si již pamatuji velmi dobře. Stejně tak jako onen památný projev z ještě slavnějšího balkónu.
Nepochybně odešla velké osobnost, skromný člověk, bojovník, který se nesmazatelně zapsal do historie naší země. Václava Havla jsem si nesmírně vážil a jeho rozvážný styl komunikace si budu navždy pamatovat…
Čest jeho památce…

Vaclav Havel
Vaclav Havel
Zanechat Odpověď

