Super způsob, jak někoho hodně naštvat

No, jak to celé popsat….chtěl se u mě doma zastavit kamarád na kafe. Bydlí v Plzni. Ptal se jak se ke mně dostane a kde že to teď bydlím…no tak jsem mu řekl, že to má autem z Plzně tak 45 minut, pořád po dálnici a ať si dá do Google Maps jen Jesenice a určo to najde.
Teď mi volal, že na Moravu ani kvůli mým hnědým očím nepojede a mám prý si trhnout nohou. Zkoumal jsem proč byl tak naprdlej a došlo mi to, až když jsem si dal do Google Maps to, co jsem mu sám poradil…
Vypadá to, že se budu muset buď přestěhovat nebo se naučit přesnější souřadnice .-))

error - Google Maps
error - Google Maps

Zanechat Odpověď

