Skype pro iPad mě zklamal

00:23 – Tak po dlouhe dobe musim napsat slovo zklamani, coz se mi u profi aplikaci nestava zas tak casto. Dnes jsem cely den sledoval AppStore a cekal kdy se u nas objevi jiz drive avizovany Skype pro iPad. Tato aplikace byla uvolnena jiz behem vcerejsi noci ale v nasem AppStore se objevila az dnes odpoledne.
Predem podotykam, ze jako instant messenger jsem dosud pouzival IM Pro, kde mam v jednom okne kontakty ze Skypu, ICQ a jeste Twitter feed, ktery mam navic rozdelen dle klicovych slov, ktera me zajimaji.

Stahnul jsem si ted pred pulnoci Skype pro iPad, instalace bez problemu, natazeni kontaktu po zadani hesla probehlo behem nekolika vterin. Po nabehnuti jsem ocekaval nejakou klasiku na kterou jsem zvykly. Vlevo budu mit seznam online kontaktu, v pravo chatovaci okno.

Jenze namisto toho mi vyjely vsechny kontakty, z nich vetsina je ted v noci offline a najit nekoho kdo je online byl teda fakt kumst. Nakonec jsem objevil moznost jak si zobrazit jen Online kontakty. Jde to po kliknuti na Contacts (kupodivu:)))
Jenze ani tak mi Skype nezobrazi online seznam vlevo a zobrazi vzdy jen ten aktualni kontakt se kterym si pisu. Kdyz kliknu na dalsiho uzivatele, prida mi ho do seznamu vlevo. Do pytle to to tam nemuzou dat rovnou, po kliknuti na Online kontakty. Nacpat mi tam vsechny lidi, kteri jsou ted pripojeni, abych jasne videl seznam vsech „zelenych“ uzivatelu???
Tohle je takove mnozstvi klikani, ze me to fakt odradilo to pouzivat.
Vyhodou je sice moznost Skype videohovoru, ale kvuli tomu jsem si to nestahoval.
Takze se zas vracim k IM Pro a tohle uz nechci videt:))

This slideshow requires JavaScript.

Zanechat Odpověď

