Změna je život a já za vše děkuji

Dlouho jsem přemýšlel, zda mám těchto pár řádek psát, ale nakonec jsem si řekl proč ne.-)) Zas po dlouhé době pár vět, kdy budu rychlejší než ostatní bloggeři a new media odborníci.-))
A další důvod je ten, že aspoň nebudou běhat po světě různé typy spekulací a nesmyslů, kde jsem, kam mizím atd.
Takže k věci…pokud jste již slyšeli, tak ano, je to pravda. Po více než šesti letech odcházím ze Sanomy a pilně pracovat tu budu do konce července (letošního roku).
Jediné a to hlavní co chci říct je: Díky za vše! Pro mě osobně to bylo naprosto úžasných šest let nabývání zkušeností, poznávání nových lidí, spousta nalétaných mílí po světě, studijních pobytů a seminářů, tabulek a strategických plánů, valuací, meetingů, schůzek s klienty, agenturami, pracovních vzletů i pádů, prostě tak jak to má v životě a v práci být .-)
Jak řekl před pár měsíci můj kolega…chlapče, Sanoma pro tebe je slušně placená a hlavně velká životní škola. Petře a měl si pravdu.
Rád bych poděkoval všem kolegům v práci, klientům, obchodním partnerům i kamarádům, kteří mě za posledních šest let obohatili svými zkušenostmi, radami a nezřídka jsme se spolu i pěkně zasmáli. Poděkování posílám i do Palatina, kde mi místní team vytvořil téměř domovské zázemí. A to tak protekční, že ho kolegové v práci nazývali „Davidův second office“.-)
Mé poděkování patří klukům a holkám z eStránek, se kterými jsme společně ušli od počátku velmi dlouhý kus cesty. Odvedli jste velký kus práce, jste moc prima Team (a team píšu úmyslně s velkým T)…nezapomeňte, spousta práce je ještě před Vámi.-))
Pro Ty z Vás, které zajímá, co bude ten Beška dělat dále….nudit se určitě nebudu, práce budu mít i tak až nad hlavu.-))..tedy po kráké pauze.. Čeká mě měsíc volna, možná dva…je léto, škola v plném proudu a ja po těch mnoha letech potřebuji oddechnout. Aspoň na chvíli.-)

Take ještě jednou díky

Pevně věřím, že na mě budete vzpomínat v dobrém a že se ještě uvidíme.
Fajn den a léto přeje
David

7 komentářů: „Změna je život a já za vše děkuji

  1. Ha, 6 let je sice dlouho ale taky čas na změnu, pokud jsi tedy nenabyl dojmu, že tahle práce u této společnosti je to nejlepší, co Tě mohlo v životě potkat :o)) …. Prázdniny Ti přeju, pořádně si je užij!
    A pak …… hodně zdaru! Jíťa

Zanechat Odpověď

