Jak získat práci po mateřské?

Našel jsem na internetu článek, který mě prostě dostal. Musím se přiznat, že ani nevím, kde vyšel, jak jsem našel, tak ho sem dávám. Jeho autorem je Pavel Tomeš, kterého znám pouze z pořadu Na stojáka, kde přednesl krásný příspěvek na téma, jak si dával do novin inzerát na seznámení (video dávám pro pobavení pod článek)

Tento článek se mimo jiné dotýká tématu, které je v dnešní době víc než ožehavé a ve kterém je naše slavná hokejová země horší než zbytek Evropy (alespoň té západní). Tím tématem je zaměstnávání žen po mateřské dovolené. Sehnat dnes práci pro takovou ženu, která se ve většině případů cítí po mateřské jako „tupé“ stvoření, bez valného sebevědomí a také s malou šancí na to sehnat práci. Píšu to tak proto, že v mém okolí je spousta takových maminek, které obětovaly pár let svého života i kariéru, aby se věnovaly svým potomkům a zajistily rodině solidní zázemí a neznám ani jednu, která by sehnala práci bez problému. A pokud chce pracovat na částečný nebo zkrácený úvazek, tak je bez šance téměř úplně. Mimochodem ve statistikách jsem si našel, že šance na sehnání zkráceného úvazku je u nás asi 3%. Například v Nizozemí je cca 45%. Solidní rozdíl.
Zpátky k tématu. Článek Pavla Tomeše krásnou a vtipnou formou popisuje tip, jako oslovit svého budoucího zaměstnavatele a zaujmout ho nikoliv vyprávěním o výchově dětí, ale práce naopak se postavit do pozice manažerky vychovávající „junior scream manažery“ a vytváření projektu na multiplikaci lidských zdrojů…
Holky čtěte, je to prostě za života…
A těm co práci ještě nemají přeji, ať brzo něco seženou .-))

BTW tip…prima projekt na toto téma dělá také Jana Vyhlídalová, tak mrkněte na www.plenkyvpraci.cz…třeba se inspirujete .-))

Práce po mateřské
Práce po mateřské

Video – Na stojáka

4 komentáře: „Jak získat práci po mateřské?

  1. Omlouvám se, že zde pořád straším, ale našla jsem tohle, v google hodila do překladatele a je vidět, že to se mnou opravdu nemá cenu. Ačkoliv jsem všeho schopná, tak takhle schopná nejsem. Myslela jsem si, že je to jednodušší. Díky za vše a hoďte to za hlavu. Jen tak pro informaci zde je ten odkaz co jsem našla. http://msdn.microsoft.com/library/aa218660(office.11).aspx

  2. S odpovědí na dotaz jste mě odepsal jako úplně neschopnou? Přesto vám děkuji za odpovědi, asi to nebude jen tak jednoduché, tak to vzdávám …

Zanechat Odpověď

