Soutěž o iPad 2?

10:15 – Telefonica O2 právě spustila dlouho avizovaný web, kde si můžete zjistit, jak rychlé připojení k internetu máte a po zadání Vašich údajů si zahrát o iPad2, PlayStation 3 a další ceny…
Zkuste na www.zrychlujeme.cz
Telefonica spustila tento web dnes v 10.00, už jsem si to zkusil a samozřejmě nic. Systém mi napsal: Je nám líto, ale losovat lze pouze jednou!
No ale já hrál jen jednou!!! Napsal jsem na podporu, tak uvidíme co mi odepíší…

This slideshow requires JavaScript.

Update: 13.5.2011
Tak Telefonica se ozvala, až poté co jsem jim napsal email, že jim systém jaksi nefunguje…odpověď zde.

Dobrý den,
zaznamenali jsme, že jste kvůli chybě v našem systému nemohl/a dokončit proces
losování ceny v soutěži na http://www.zrychlujeme.cz. Chybu jsme již odstranili a
údaje o vaší účasti v soutěži jsme vymazali z databáze. Do soutěže se tak nyní
můžete znovu zapojit, je však třeba ještě jednou projít procesem ověření
dostupné rychlosti internetu na vaší přípojce.

Omlouváme se za způsobené komplikace

Vaše O2

8 komentářů: „Soutěž o iPad 2?

  1. Ahoj, chtel bych se zeptat jestli je tato soutez cela zdarma, prosim odpovezte co nejrychleji 🙂 diky moc.

  2. Babička vyhrala potisk na notas, ja brasnu na notas ale nikdo z nasi rodiny notebook nemame tak co to jako?! 😀 😀 😀

  3. Nic si z toho nedělejte. Já jsem zadala nejdříve o možnost prověření zrychlení internetu, na to se mi dostalo odpovědi, že jim je líto, že kvůli technickým podmínkám (no jasně letité kabely) zrychlovat nebudou. Na účast v soutěži se mi dostalo výhry slevy v některém z 5 obchodů, vybrala jsem si slevu 20% v Adidasu. :-))) Co O2 získalo? Mé číslo mobilu, které mám od jiného provozovatele 🙂

Zanechat Odpověď

