Zkoušky na The Open University

Tak přátelé a kamarádi, den D se blíží, zítra v 10 hod ráno to vypukne. Čekají mě zkoušky na Open University, tak mi prosím držte dopoledne palečky. Už mi z toho všeho jde hlava malinko kolem a čeká mne ještě dlouhá noc v podobě opakování neboť jsem zjistil, že moje hlava je opravdu děravá, zřejmě mám poruchu na RAMce a nějak se mi to tam huře ukládá:). Slibuji, že poté zavolám všem, kterým jsem nebral telefony, doženu všech resty a konečně přestanu odmítat i tu trochu zábavy co občas máme-) jo a kluci, taky začnu jezdit na kole a hned zítra odpoledne ho začnu v garáži úzkostlivě hledat-)
Držte palce

Zanechat Odpověď

