iPad 2 ano nebo ne?

Opet to vezmu strucne-)) Jako vse na tomto blogu. Btw pisu z iPhonu, tak se predem omlouvam, nebudu sem davat diakritiku. Studenti jazykologie snad prominou.-)
Mam neco pres rok iPad 1, 32GB s wifinou. Jsem spokojen. Pochopil jsem za ten rok vsechny vyhody i nevyhody tohoto zarizeni. I pres par nevyhod u iPadu hodlam zustat, ackoliv je davno vsem jasne, ze nabuseny notebook proste nenahradi. Naucil jsem se pracovat se soubory, upravovat je, sdilet a iPad se proste stal denni soucasti meho pracovniho i soukromeho zivota.
Ted stojim pred dalsim rozhodnutim. Koupit iPad 2 nebo zustat u jednicky??
Dvojka je rychlejsi, tenci, ma smart cover, dve kamery navic atd.
Tak co myslite vy ajpedari-)
Sli byste do dvojky? Nebo jednicka staci? Vas nazor a osobni zkusenosti? Brat verzi s 3G nebo bez?
Diky za nazory…

Doplněno:19.4.2011-tak iPad 2 prave dorazil-) vecer v klidu testuji…

4 komentáře: „iPad 2 ano nebo ne?

  1. no ja jsem mel iPad2 v ruce chvili jsem si s nim hral a osobne bych si jej nekoupil pokud jej ale pouzivas dene a jsi s nim spokojeny proc si neudelat radost a nevylepsit si praci novejsim rychlejsim zarizenim ? pokud mas datovy tarif a muzes obetovat simkartu chces li byt porad online a jsi v miste pokriti 3Gsiti muzes volit drahou variantu s 3G modemem pokud ti staci wifi pokriti a neches utracet pak nema smysl kupovat 3G modul

    muj nazor na ipad jsem popsal na mem blogu zde 🙂

    http://blog.ijacek007.cz/Blog/fotoramecek-a-prohlizec-www-stranek-ipad2

Zanechat Odpověď

