Jsem malinko zklamanej.-) Začínám zas od nuly…

Minulý týden jsem strávil na dovolené v Itáli a po delší době jsem si konečně užil pořádnou lyžovačku pod modrým nebem. Lyžuju již od tří let (díky taťkovi .-)), který o mě včas ohnul první hůlku, tak jsem nějaké zkušenosti nabral.
S partou kamarádů jsme ve volných chvílích hodně probírali teorii a snažili se navzájem hodnotit svůj styl lyžování a kvalitu carvového oblouku. Dařilo se nám to všem a každou jízdou jsme se zlepšovali. Po několika pokusech jsme konečně začali brousit ruce o sjezdovku, což byl parádní zážitek a lyžovačka se zvrtla v souboj o to, kdo „to vohne víc k zemi“ .-))
Podotýkám, že jsme jezdili na lyžích, ne na snowboardech….ty ani jeden z nás nemusí.
Jedno zjištění jsme vlastně taky učinili. Kvalita a „umění“ snowboardistů v Itálii je velmi podobná těm co se pohybují u nás. 98% z nich se prostě šoupe po svahu a „hačá“ či klečí různě po sjezdovce, nejlepé tam, kde je to nejméně vhodné. A pekně v řadě…vedle sebe. A 2% jsou frajeři co opravdu umí a je radost se na ně dívat…před těmi klobouk dolů….-)

This slideshow requires JavaScript.

Nicméně….dnes mi přišel mail, že prej se mám kouknout jak se má správně jezdit. Je to sice video s „prknařem“ což já, jak jsem již psal zrovna nemusím, ale nedá se upřít, že jezdí parádně. Takže začínám opět trénovat…sháním lyže s menším rádiusem než mám….firma Rossignol mi to snad promine…a chci jezdit podobně jako ten maník na videu.-))

Těm co jedou na lyže přeji fajn počasí, skipasy za lidovku a šťastný návrat domů.

4 komentáře: „Jsem malinko zklamanej.-) Začínám zas od nuly…

  1. Slide show je jednoducha vec…-)) ted pokud myslis ve wordpressu.-)..zkusim to napsat v krocich….predpokladam ze budes chtit slideshow ze dvou a vice fotek..
    a) kliknes na vlozeni fotky do prispevku … ikonka nahore nad psanym prispevkem
    b) kliknes na „nahrat z pocitace“
    c) najde a nahrajes fotku….
    d) POZOR ted je to dulezite….normalne totiz chce vlozit fotku do prispevku…vetsinou jen jednu…ale ted chces slideshow. takze misto tlacitka VLOZIT DO PRISPEVKU kliknes na ULOZIT VSECHNY ZMENY….o radku nize…takhle to udelas treba 5xdokola a porad klikas na to ULOZIT VSECHNY ZMENY
    e) na konci po vlozeni posledni fotky…si po ULOZENI ZMEN otevres sekci GALERIE (nahoře) a uplne dole najde tlacitko INSERT SLIDESHOW

    a to je cele.. ))
    David

  2. To video je fakt zážitek … Nahoře ty fotky jsou taky parádní, dva krásní kluci, jeden s červeným nosíkem :-). Jak se dá dostat do článku takové slide show? Moc prosím o radu!

Zanechat Odpověď

